Friday, May 22, 2020

CIA [ CENTRAL INTELLIGENCE AGENCY ] motherfucker in Belgrade Serbia - statement made for DG insurance company

as it went on: 
animals attacking again
Dana 21. maja 2020. godine - oko 13 časova - sedeo sam u svojim kolima na ćošku Ruske ulice i ulice Žanke Stokić na Senjaku i tada sam primetio grupu od četri mladića koja se nonšalantnim hodom približavala ulicom Žanke Stokić. Za moje šesto čulo delovali su problematično kao da traže neku kavgu pa sam sačekao da prođu, nisam mojim izlaskom hteo da dam nikakvog povoda da me odaberu za metu, međutim oni su stali na metar od mog vozila i tu su se nešto domunđavali par minuta. Kad su otišli izašao sam i ja i krenuo Ruskom ulicom, međutim odmah iza ćoška bila je piljarnica gde su ovi momci nešto kupovali. Pretpostavivši da će se vratiti istom putanjom i plašeći se za bezbednost mog vozila požurio sam natrag i seo u kola. Posle kratkog vremena ovi momci su naišli i zastali su opet kod prtljažnika mog vozila. Tada sam čuo da glasno komentarišu, rekli su: vidi CIA ( na držaču moje zadnje tablice zaista piše CIA jer su izgrebana slova DA u nazivu automobila DACIA ) to je američki špijun, mamicu mu jebem rekao sam ti... odjedanput se začuo prasak, nešto je udarilo po mojim kolima u trenutku dok su oni prolazili. Nisam siguran da li su oni znali da sam ja bio unutra pošto su mi stakla pozadi zatamnjena. Bio sam veoma uplašen, njih je bilo četvoro, mislio sam da su oni znali da sam ja bio unutra i da traže kavgu – obračun sa mnom. Ipak sam izašao i pitao ih šta je to bilo, šta hoće i o čemu se radi. Oni su onda počeli da mucaju i da se izvinjavaju, rekli su: jao, nismo hteli izvinite, bilo je slučajno, ispalo nam iz ruke, jedan od njih je pokazao na kovanicu od 10 ili pet dinara koja je stajala pored mojih zadnjih levih vrata. prasak ( i posledićno oštećenje ) su bili takvi da je izuzetna snaga morala biti upotrebljena pri zamahu - bacanju.
one can see that coin in his right hand
Ja sam tada rekao: izvinite moraću da Vas fotografišem jer mi treba dokaz. Pokušao sam da napravim snimak mobilnim telefonom što pre da ne bi pobegli pošto mi se to učinilo kao jedini dokazni materijal koji sam mogao da obezbedim, a u tom trenutku ulicom Ž. Stokić pritrčala je žena koja se predstavila kao njihova nastavnica i oni su tada otišli preteći iz daleka da nisam smeo da ih fotografišem i da ću to platiti. Ubrzo sam locirao tačno mesto na zadnjim vratima koje su oštetili „projektilom“ i rekao sam nastavnici šta je bilo i da su gadjali vozilo da bi ga namerno oštetili. Došla je i druga nastavnica i počela da jauče, da moli i da cvili i da se izvinjava govoreći da su to deca bogatih ljudi koja se u privatnoj školi pripremaju kao maturanti ( jer su verovatno slabi djaci u regularnim školama, tako sam shvatio, pa im je potrebna dodatna nastava). Rekla je: jao moja je greška molim Vas izvinite nisam nikako smela da ih pustim napolje, pogrešila sam, molim Vas oprostite. Ona se predstavila – kao Maša Zečević Mijović iz privatne škole Centar za kreativni razvoj "Slobodno Dete" na adresi Zmaja Ognjenog Vuka 1, i iako mi je srce strašno lupalo od uzbuđenja, gotovo da sam počeo da saosećam sa njom pošto je pokazala visok stepe emotivne odgovornosti i sažaljenja.
Pozvao sam policiju koja je stigla u rekordno kratkom roku i napravila izveštaj. Policajci su bili dosta korektni. Rekli su: ne brini ništa, smiri se, ti si kompletno osiguran, osiguranje sve pokriva. Pomislio sam da je ovo izgleda neki veoma bogat kraj kad je policija tako korektna i prosto ne mogu da shvatim šta me je tu snašlo na mestu koje je u tom momentu za mene izgledalo kao najgori ghetto a verujte gore od ovoga ne može da se zamisli, živeo sam u Americi i posetio sva najgora ghetto mesta u toj zemlji i nije bilo ovako
during 1990s and early 2000s some serbian americans – serbian government men in the USA – openly provoked me by calling me spy – that was my nickname in the serbian community with idea to compromise me in the American environment and with the american government who finally took the bait annulling me from the society. in the same fashion today local serbian BIA men are trying to compromise me in Serbia by attaching CIA – American spy label to me. BIA is the real burden.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home