Friday, April 08, 2022

we know where you live - click translate to read further on in mother English :

 ... govorio je kako se sve mora platiti pa i moja jakna (vrv mu se dopala) pokazujući prstom na jaknu koju sam u lidlu platio skoro koliko i dnevnu kartu koju mi je parking servis danas poslao (automobil snimljen "svevidećim okom" u 14 sati i 33 minuta) kad sam prethodno omaškom umesto treće zone ukucao skuplju drugu zonu (znači parkiranje je plaćeno do 14 časova i 38 minuta). o brisanju kazne (od 1890.00 dinara ili kako on naglašava dnevne karte koju sam navodno "kupio") ni govora osim što sam pola sata slušao najgoru moguću tiradu koja je trebala da mi objasni kako sam mnogo glup, dok, u stvari, bio sam jako strpljiv. pritom, kada sam metonimično zaključio da su izgleda jedine instance na kojima se mogu žaliti fejsbuk ili američka amabasada (čitaj 'uprava vodovoda') šef ispostave parking servisa u mileševskoj 51 (beograd) zapretio je da se moja adresa zna pa je i pročitao istu valjda da mi stavi do znanja gde će me pronaći batinaši stranke na vlasti. kad sam zatražio njegovu vizitku ili da mi zapiše njegovo ime na papiru - odbio je. iz straha za ličnu bezbednost pomenuću samo da su mu inicijali M. R. i postavljam ovde snimke moje današnje uplate kao dokaz bezobrazluka (neko bi rekao i lopovluka) u kom je ovaj sistem ogrizao, sa birokratijom su sve bitke izgubljene ali ova trenutno na sceni je nešto posebno



0 Comments:

Post a Comment

<< Home